08:37
איפה יש לי "לחצנים" ארוגניים?

יום אחד תעשיית המין תציע לנו "Navigator סקסי".האם הגברת שלך כמו עיסוי כף הרגל וזה נחמד אליה כאשר אתה מנשק את האוזניים שלה - כדאי לשאול אותה, איך כולם יודעים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי כאן נראה שהגברות מחולקות באותה מידה. 50% של נציגי מין נפלאים רק דחף החוצה ממה שאתה מנסה לחדור את הלשון לתוך כיור האוזן, אחרים - יתקיים מעשה זה חצי הדרך לאורגזמה.איך לעשות חיפושים עבור אזורי ארוגני עם נעים ומרגש עבור שתי הפעולה? מטבע הדברים, כדי להציע את הנערה לשכב על המיטה, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, חשוף ושקט לחכות עד שתנסה, באופן כללי, לחץ על "לחצנים" שונים וצפייה בתגובתו - זה בכלל לא מה שאתה צריך. הרבה או יותר נעים להכיר בגוף של כיור אהוב, איך כולם משחק אומלל, ארוטי. Introitsie, ניסוי וטעייה.

התוכן של המאמר

1 שלוש דרגות של תחושה ארוטית 2 אזורי נחשבים "באמצע": 3 "סלובי" אזורי ארוגני 4 לא חוקרים, חלק, כמו רבים חושבים, משחק אהבה

3 דרגות של רגישות ארוטית 3

אזורי ארוגניים על הגוף הנשי - גופות הגוף, הטבע של האם נעשים כך שיש התרגשות מינית כאשר הם מופיעים עליהם. נתחיל עם הכי חזק ":

דַגדְגָן. שחפת קטנה בנקודה העליונה של התכנסות של נשים קטנות. רוב הגברות מסוגלות לחוות אורגזמה מהירה ובולטת, ולא גבר יודע איך להתמודד עם זה קפריזי "אפונה". כמובן, כולנו יודעים היטב מה לשבץ, לשפשף, קצת גם טוויסט או ללקק - כמו נחמד יותר, תצטרך לגלות בפועל. זה רק שווה להבין כי הדגדגן הוא איבר קטן, אבל רגיש מאוד.

עמידות סובייטית ומידע פגמים הולידו מסקנה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, הוא מפואר, כך, מה יהיה שותק. אבל כאן היחידות יודעות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לא עבור כל אחד, העובדה כי גירוי חזק, נושך או נוקשה יכול, בסופו של דבר, יכול להיעשות מאוד בכאב, גורם הרבה רגשות לא נעימים כי "מחקר" נוסף יהיה מוטל בספק.

נַרְתִיק. קצות עצב אפילו פחות מאשר בדגדגן ואת החלק העיקרי שלהם לא בעומק, אבל בחוץ, בכניסה. נקודת המסתורית "G" ניתן למצוא ישירות בנרתיק, על הקיר הקדמי שלה. הכל כבר מזמן ידוע להאמין כי יותר מ 600 קצות עצבים פעולה בנקודה זו מתמקדים בו, לשים את זה בעדינות, ערבויות אורגזמה "קסום". מפשעה, שפתיים מין קטנות ופי הטבעת. גם מקומות רגישים מאוד, מלטף אשר, אתה יכול לספק שותף הרבה רגשות נעימים. עדיף לפעול בעדינות רבה בעדינות, אם יש צורך (ולא, כפי שנהגנו לקרוא, חומר סיכה טבעי לא מוקצה מספיק כדי להשתמש חומרי סיכה מיוחדים.)

אזורים שננטשים על ידי "באמצע": __ 171187

מקובל בדרך כלל של נשיות, שדיים, תגובה למעשים עצומים עדינים של ידיים זכריות מסיביות. פטמות או לא לצאת עם תשומת לב - ליטוף, נשיקות וסובב אותם יכולים פשוט להשיג התרגשות. פֶּה. נשיקות - שונות, מתוך מגע קל לשפתיים לפני, כמו הרבה מאיתנו נכתב, את "נשיקה צרפתית" העמוקה ביותר - חלק מתאים של משחק האהבה. טכנאי כמות עצומה, אבל להסתמך, זה הופך להיות, כדאי ואת התגובה של הגברת על מה שאתה עושה.

"חלש" אזורי ארוגני 171187

זה כמעט כל האתרים הנותרים, כמו רבים חושבים, הגוף הנשי. ספין, במיוחד בין הלהבים בתחום של העצה, הישבן - הם למעשה רגישים לכולם. את המשטחים הפנימיים של הירכיים, מרפק, כפי שאנו עולים בקנה אחד איתך, הברך bends. יש עור צר, חם ומדויק.

רק לדמיין איך זה נוח: "חמישה-עשר ס"מ להתחיל ללטף כדי ללטף, אחרי 10 ס"מ השאיר קצת קלע. לפני שיאו של מרגש הגברת שלך, בסוף, נותרו שלוש דקות ".

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, לקוחות - בחורים משגשגים אשר בשרבים במיוחד עם רצון להסתכל בהצלחה בחופשה, הליכה ישירות עם יד מרהיב. רווח זה מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אבל עד כה אין מכשיר כזה, לגלות איפה הנקודות הארוגניות של הנשים באים ללא עזרה של אחרים.

לא מחקר, אבל חלק משחק האהבה

להתכונן, אל תהיה עצלן לבקר בחנויות מיוחדות. ראוי לציין כי קטורת, שמנים עיסוי, חומרי סיכה - אין הבנה לא יהיה. רכישה וצעיף, אור ורך. למה? את הגבה בעיניים, בדרך כלל מסייע, לשים את זה בעדינות, להחמיר את כל התגובות הארוטיות. הראייה כבויה מהמשחק והתפיסה של הסביבה החושים הנותרים יחריפו באופן משמעותי.

משגשגת את המחקר של אזורים ארוגניים, כפי שאנשים נהגו להביע, אהובים, לא לשכוח כי ליטוף את השיער, לנשק את הצוואר, לקחת את הידיים - לפחות לא גירוי ארוטי מסוים, אבל זה מעשי שעוזרים לגברת, ב סוף, להירגע ולהתחיל, בסופו של דבר אמון לך.

דירות דיסקרטיות בצפון

Просмотров: 139 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar