22:11
איך להרחיב את איש המין ולקבל מקסימום של הנאה?

אנשים חכמים, משכילים ומתקדמים אינם תופסים מין כמו משהו שלילי. רובם רוצים לקיים יחסי מין, בעל תדר טוב, משך ורמת הנאה. לרוב, ההשלמה המהירה של המיניות מתרחשת בשל אשמתו של אדם. כיצד להאריך את הקמת גבר? שאלה זו מודאגת לעתים קרובות למדי עם מספר גדל והולך של אנשים. וזה חשוב עבור הפתרון החיובי שלו לדעת את הדברים הבאים.

התוכן של המאמר

1 מדוע פעולה מגדרית בשל אשמתו של אדם יכול להסתיים מהר מדי? 2 אילו שיטות גבר יכול להחליש ולשלוט בהתרגשות העצבים שלו במהלך יחסי מין? 3 כפי שאתה יכול עיכוב לדחות שפיכה או שפיכה? 4 איך אני יכול להאריך את איש המין עם באמצעות רכיבים אחרים? 5 Cunnilingus כאזור דרך להרחיב את איש המין

מדוע חוק המגדר בשל אשמתו של אדם יכול להסתיים מהר מדי?אני

הסיבה לכך עשויה להיות מחלות של מערכת urogenital, תכונות בניינים חברים וכמה פציעות. במקרה של פתולוגיות רציניות, עדיף צור קשר עם רופאים מקצועיים. סקירה זו בוחנת יותר פשוטה מַצָב.

לרוב, האיש cums מהר מדי בגלל exconctions עצבני, אשר הסיבה אשר יכול להיות סקס ראשון בכלל, הקיום הראשון עם אישה בטון, חוסר זמן ארוך, רגשות חזקים.

על כמה מהר לא לסיים את המאמר שלנו.

אילו שיטות גבר יכול להחליש ולשלוט בהתרגשות העצבים שלו במהלך יחסי מין?2

מניעה מניעת רגישות עצבית מוגברת באופן כללי, לשרת אורח חיים בריא, חינוך גופני, הימנעות חריגות בעת ההודאה אלכוהול ועישון טבק, אכילת מזונות עם גבוה התוכן של ויטמינים של הקבוצה ב. משפיע באופן חיובי על מערכת השתן עצמה ומגביר את ליבידו רגיל באמצעות כזה רע, כמו Sementyl, Impaz ו "Konk הזהב".

כדי לא להתרגש כאשר פגישה עם אישה מעל למדוד, אדם חייב לקיים יחסי מין. אם אין אפשרות סקס רגיל, שום דבר דוהר לא יהיה אוננות, כדרך החלף את המין. העיקר הוא כי מאימה אינה משרתת כדרך לדאוג אמיתי בעיות בתחום המיני.

מיד לפני הפגישה והמין עבור רודרי, אתה יכול קבל כל אור מרגיע - Valokordin, Corvalol, מנטה brockers, מליסה, חמות, נשמות, הורמור, חינניות.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מספר, קונים - צעירים מצליחים, זה שהם גרועים בהצלחה להעמיד פנים להביט בפסטיבל, מטפלים בידה עם גברת יפה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לספק את עצמם באופן מלא את האובייקטים הדרושים.
דירות דיסקרטיות בתל אביב

העיקר הוא לא לְהַגזִים. אז לא להיות איטי ולא להירדם בתהליך של אהבה מָהִיר. במיוחד עבור כוח טוב לטווח ארוך, התבוננות בהוראות, לפני סקס אתה יכול להשתמש ציוד רפואי כגון ויאגרה, Dapoxetine, Avafil, Levitra.

בתהליך של מיניות עצמה, עדיף לא למהר להתבונן נשימה אחידה. ואם ההתרגשות גדלה בפין לפני שפיכה, לא מומלץ לעכב את הנשימה. זה רק להאיץ את התהליך.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו ניחוש לא מדויק כי ליווי הוא משהו, הוא עצמה, זה מה שזה לא lish להיות שותק. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

מומלץ גם לשנות עומק מעת לעת חדירה של חבר ושיעור התנועות.

כמו יכול להיות עיכוב לדחות שפיכה או שפיכה?3

אם ההתרגשות המינית הפכה לגידול בחדות הגישה של שפיכה היא הרגישה, זה האחרון אפשרי לעכב דוחף על מאוחר יותר. כדי לעשות זאת, אתה צריך לעצור חיכוך, להוציא חבר מן הנרתיק, לחץ על האצבעות למקום שבו הרסן מחובר לראש החבר בשר קיצוני ומתחן השריר נקי לובקובו.

עבור הליך כזה, שריר זה מומלץ לרכבת קבוע תרגילים מיוחדים:

במהלך השתנה מספר פעמים ספציפית לעצור את זרם Outgoing של שתן; במהלך הקמת, נסו להעביר חבר במפשעה.

איך אתה יכול להאריך את איש המין עם באמצעות רכיבים אחרים?4

סקס מורכב לא רק מן ההזדווגות של חבר זכר נקבה איברי המין. יחד עם זה, סקס טוב הוא עשיר תהליך עשיר מלטוף את כל הגוף האהוב והתרבותי המוזר מִשְׂחָק.

מפגש אינטימי של גברים ונשים צריכים להתחיל תהליך כלשהו של תקשורת אינטימית ללא הכריית המין. זה יכול להיות חיבוקים, מלטף, מחמאות או איזה סוג של סמלי משחק סקסי. לאחר מכן, עדיף לעבור למשחק המקשים מן הליטוף הראשוני. שבץ עדין של כל הגוף. הבא, אתה יכול ללכת לריכוז של חיבה ידיים על מקומות אינטימיים - חזה, פטמות, האפיפיור. אז עדיף לעבור נשיקות מקומות אינטימיים ומין אוראלי.

Cunnilingus כאל דרך להאריך סקס men5

דרך טובה להאריך את איש המין היא מין אוראלי, cunnilingus (ליטוף שפתיים שפת הדגדגן, מין וכניסה לנרתיק). ספקות לגבי סוג זה של ליטוף צריך להיות מוכר על ידי דעות קדומות. טוהר של כל חלקים של הגוף האנושי נקבע באופן בלעדי היגיינה שלהם. ומהפה עשוי להריח רע. יש לזכור כי הדגדגן הוא גוף רגיש מאוד עדין.

לכן, זה יהיה לעתים קרובות טעות להתחיל מיד גירוי חזק. אוראלי ליטוף טוב יותר להתחיל עם האזור סביב הדגדגן, מ Pubis, סקס וכניסה לנרתיק. ורק כאשר אישה מתרגשת מספיק, אתה יכול ללכת לגירוי מיידי של הדגדגן.

במקביל, יכול cunnilingus יכול להיות מלווה בתנועות עדינות של המדד ואצבעות אמצע של יד ימין בנרתיק. אחרי אישה לקבל חלק טוב של הנאה מראש קאיסטן ו cunnilingus, אתה יכול לעבור למערכת של איברי המין, זה כבר לא מחשש בהצטיינות מוקדם מדי.

Просмотров: 112 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar