15:45
האישה חסרה מין: אבחון או חוסר איזון זמני?

הצורך במין יכול להתרחש לא רק אצל נשים, אלא גם אצל גברים. "אני יפה אני מגלה על ההליכה ..." בקרוב בשיר המפורסם. וזה אפשרי גלה מה אישה חסרה סקס במראהו? פרטים בסקירה זו.

התוכן של המאמר

1 "לישון!- 2 "אחרי עידן הרוב תמיד 18!- 3 אקנה תכופים 4 "לא, מחלה!- 5 "אני לא כל כך זקן!- 6 קומפלקס של נחיתות 7 "לעזוב, אישה זקנה, אני נמצא צער!-

"כל שינה!"אני

לעתים קרובות מאוד את הסיבה לחוסר השינה היא לא לילה סוער, אבל להיפך, ללא מערכת יחסים אינטימית. אם אישה חסרה סקס, אז המוח שלה יכול אפילו מאוד בלילה לחשוב ולחפש את הסיבה מדוע זה קבע הופיע בחייה בְּדִידוּת. תהליך תת-מודע כזה חותך להפריע לייצור הורמון Oxytocin - סוכן מרגיע טבעי כי בולט בדיוק במהלך שינה בלילה בריא או אחרי אורגזמה.

"אחרי רוב אותי תמיד 18!"__שמונה עשרה

גבירות רבות לאחר גיל מסוים להתחיל בחדות לְגַרֵר. זה בולט במיוחד על מה שמכונה המשרתות הישנות אשר מעולם לא היו קשרים מיניים. כאשר אישה חסרה סקס פיזית זה מורגש, קודם כל, על ידי שלה עור, מצב של שיער, מסמרים וכל האורגניזם. תחת השפעת טוב היחסים בתחום האינטימי, האישה הצעירה של האישה היא לא רק מבחינה מוסרית, אלא גם במונחים של סה"כ אורגניזם.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה מעמד יעשה חברה נעימה.

כל זה בגלל ההקצאה של הורמון מיוחד קולגן, אשר מחליק את העור, מונע היווצרות של קמטים גם כן נותן ז"ל וגמישות.

תכופים acne2

לעתים קרובות מאוד, beauticians לייעץ לא רק את העור הנכון מוצרי טיפוח, אבל רומז על חידוש החיים המיניים, שכן עם סקס טוב יש עוד הורמון שימושי - פרוגסטרון שמונע את הצטברות של דלקת בגוף. דלקות אלה בצורה של אקנה, כיבים ואפילו פצעים קטנים, אקנה עמוק לקלקל את המראה של הנערה, לתת לה שום אמון בעצמם, אבל גורם חבורה של מתחמים.

כל קרמים יקרים עם קולגן לא יחליף רגיל חיים אינטימיים, כך הפנים הטהורים והיעדר פגמים על העור להעיד לא רק על תורשה טובה, אלא גם זה לפניך, אישה שהיתה בר מזל עם שותף מין.

"לא, מחלה!»3

חיי המין הם אנטיביוטיקה נפלאה, עוזר לאדם שלא לחלות בצותקים ולשפר חסינות. זאת בשל פעילות גופנית טובה, כמו כמה דקות של סקס להחליף את הכשרה חצי שעה בחדר הכושר. כל קבוצות השרירים מעורבים, מטבוליזם הולך וגדל, כמו גם את שיעור טבעי של מעגל במחזור. הדם מתחיל לרוץ מהר יותר מהצלחה בתחום האינטימי, הגוף מועשר בחמצן ולאמץ את חסינותו של השותף, למשל, דרך נשיקה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

"אני לא כל כך זקנה!"4

קליפורניה מדענים דפוסים טבעיים בין הפיתוח של שכחה או טרשת נפוצה לבין העובדה שאישה חסרה מין. לעתים קרובות מדי ירידה רגעים מדברים על טרשת זו אינה רחוקה ונפתרה בעיה זו בלבד חיי מין רגילים.

קומפלקס של נחיתות 5

חוסר ביטחון תכופים ניתן גם לעורר חוסר מין בחייו של אישה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר מבחינה כלכלית לבחור ליסר, אשר תדגיש את המיקום יעשה חברה מצוינת.

האישה מתחילה להרגיש לא נוח, מסתתר מאחורי התלבושות חסרות הצורה, מנסה לסגור את הדמות שלך, לחשוב על, שלעולם לא תהיה לה סיכוי לצאת ולקשר עם גבר טוב.

קומפלקסים כאלה מעוררים חוסר סקס גדול יותר, כי כל הפסיכולוגים בקול אחד טוענים כי חוסר מין זמני בחיים - זו לא בעיה לשים לב. הפעם לחשוב של מטרותיהם, תיקון סדרי עדיפויות וסטריאוטיפים. ו משך הזמן של זמן זה תלוי ישירות בפעילות של רוב גבירותי שעלולות להמשיך להיראות כמו גברת למשוך גברים. שונה, ביניהם זה יהיה בדיוק הנסיך שלה.

"לעזוב, אישה זקנה, אני בפנים צער!"6

בנוסף למתחם הנחיתות, אם האישה חסרה מין, זה יחווה שני מרגילים מדינות:

שְׁבִירָה. כגון שחרור רגש בהיר, כתמוטת, יכול להיות מצב קבוע של אישה. קרעים על העיניים, נפש לא מאוזנת, היסטריות תכופות - כל זה עדות לחוסר מערכות יחסים בתחום האינטימי, מאז אוקסיטוצין ידוע לשמצה - הורמון רגוע לא בולט מספיק מידה. דִכָּאוֹן. מצב נוסף מאופיין בדיכאון מוגבר, תחושה ריקה ופראית של בדידות. העולם נראה אפור צבעים, ובשום אופן לא רוצה לנקות בצבעים בהירים. והנה אמן שיסייע לשנות את צבע החיים יכול להיות איש.

מחסור במין מעורר את היעדרות אנדורפין - שמחה הורמון. הורמון זה אחראי על יציבותנו והרמונית מצב רגשי. ואם סקס לא מספיק כמו אחד הזרזים שלהם, הורמון כזה, אז דיכאון ותמוטטות עצבים כבר לא מעבר לפינה.

אז כאשר אישה אין מספיק סקס זה יכול לבדוק הרבה מלכודות מסוכנות: מתוך חוסר יציבות במצב רוח למחלות ואפילו הזדקנות מוקדמת. לכן, אתה צריך לעשות כל מאמץ כדי למצוא את "הרופא" האישי שלך מול אדם אהוב!

Просмотров: 3986 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar