16:31
החיים ללא עודף ההוצאות: איך לייצר מונטיזציה לתקשורת ולקבל הכל מגברים

חיים יקרים ומכיר את כולם. אתה צריך לשלם עבור דירה, לקנות מוצרים, להתלבש, להוציא כסף על תרופות, ספורט ולא לשכוח לספק את עצמך. לפעמים משהו שובר משהו, אתה צריך לעדכן את הטכניקה, לבצע תיקונים או כדי לכסות משכנתאות והלוואות. הנערה עושה את זה די קשה להרוויח כמות מספקת של כסף יצטרך לשלם הרבה, ואין מקצועות אחרים תגמול. בטח, הנערה יכולה לעבוד בתחום הזמן הפנוי או להיות סרק, אז לא תהיה שום בעיה עם האמצעים, כי הכסף הוא לא קטן שם, אבל אתה יכול למזער עלויות אפילו יותר אם חלק מהם, ואולי אפילו אפילו כל ההוצאות העברה לגברים. יתר על כן, אין צורך להיות אנשי עסקים עשירים, נציג של מין חזק יכול לספק סיוע מלא.

איך להתגבר על הפחדים שלך?

זה אולי הכי קשה. אבל זה מספיק כדי לשלוט בסיס כמו היתרונות החומריים בצורה של מתנות והעברת קמח לך על ידי הנהר. אתה בטח יושב וחושב שאתה לא יכול לזיין מיליונר? כי אתה אפילו לא יכול לשלם עבור אדם לשלם אפילו את הצעת החוק בבית הקפה? שום דבר לא דומה! הכל יוצא אם תיפטר מפחד! אל תפחד מאנשים, כי אתה הגברת של המצב! אפילו במקרה של כישלון, אתה לא מתגעגע שום דבר, אבל ללכת, ואתה מחפש את הקורבן הבא.

כדי להגיב בדרך כלל למילה "לא" אתה יכול לעשות את התרגיל הבא. נסו לאסוף 100 ריבאונדים על בקשות שונות. פשוט לקחת, להרים את הנקודה החמישית מהספה וללכת לטייל, לצרף אל העוברים ושבים. שאל אותם לתת לך כסף או לעשות כמה שטויות. אתה יכול להיות stumbled על תגובה שלילית, מישהו יהיה לצחוק, ומישהו אומר רק "לא" ועלים, אבל לא צריך להיות נסער. שכחת? המטרה שלך היא לאסוף 100 כשלים. ותאמין לי, אחרי ששמעתי את האהוב "לא" מאדם בפעם המאה, זה לא יהיה כל כך מפחיד, אז אתה יכול ללכת למטרות שלך, לסובב את כל החמדנים nishcherbre. זכור כי אני בשבילך - רק מתכלים.

נקודה אחרת בעייתית - ללמוד לשאול. הבנות קשה לראות גבר בעיניים ולהבדיל בין הבקשות שלהם, הם לא נוחים ומבישים, הם לא רוצים להיראות קבצנים. כדי לעשות זאת, יש גם תרגיל - לקחת כמה משפטים, למשל, בבקשה לקנות iPhone של המודל האחרון, צבע ורוד "ופשוט לחזור על זה מאה פעמים. גם אחרי 1950, אתה כבר יהיה מורשה בתחום המוח ואת התאריך הקרוב ביותר משפט זה נופל מוגבל מדי. היכולת מלאה ניסיון, לבקש לעתים קרובות יותר, לבקש דברים קטנים - 200 P. על קפה, 500 p. לחשבון הטלפון, כמה אלפי תשלום באינטרנט ועוד. לאט לאט, הפחד ייעלם ותתחיל לפרסם בקלות בקשות לפרווה, ביהלומים ולנסיעות לחו"ל.

כל הזמן מאומן, שאיבה מיומנויות לזכור כי זה המפתח לחיים שלך חסר עניין. אז אתה יכול להרשות לעצמך לעזוב עם עבודה שנאה ולהתחיל לחיות יפה! זה ההזדמנות שלך לקבל את מה שאתה באמת מגיע. ובדרך זו, אתה יכול לקבל הכל בבת אחת, לא לפספס שנים להרוויח קופיקות כדי לספק לפחות חלום יקר.

איך לתמרן גברים?

כל הגברים יש "משככי כאבים" - אלה הם מה שנקרא חולשות של המאפיינים של הדמות, עבודה עם אשר הם יכולים להיגרם על ידי תשואה רגשית חזקה, אשר יכול לגדול תמיכה חומרית מתנות יקרות. הנה העיקרי:

  • תחושה של עליונות.
  • חבל.
  • חמדנות.
  • מִין.
  • אַהֲבַת הַמוֹלֶדֶת.
  • פַּחַד.
  • אַשׁמָה.
  • צֶדֶק.
  • קנאה.
  • נדיבות
  • גירושין "על חלש".
  • https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

    כי המשחקים הם... כי נ '. בנות...

    יש לזכור כי לכל אדם יש חולשות שלה, ומה עובד עם אחד לא יסיעו עוד. לכן, במהלך תקשורת, אתה צריך לנסות "להכות" בכל נקודה "כואבת" ולראות איפה החזרה באה, ולאחר מכן עובד בכיוון זה. לדוגמה, תגיד לי כי היום אתה עני ואומלל הוא הלך לרופא שיניים וסבל (כאב), מזל טוב, שיבח את איכותו (תחושה של עליונות), לזרוק תמונות לא-עירום, מי מצטט למין (סקס) , לנסוע למשהו ולבקש סליחה עם מתנות (יינות) ET. ד '.

    שבב, להתחבר Adulation, באדיבות וכיבוי מלא. זכור כי כל אישה היא מסוגלת למצוא אדם שמתעורר עליה כל חייה. אבל הוא יישאר לצדה, לוקח מתנות וליהנות מחיים טובים.

    איפה לחפש "קורבנות"?

    ובכן, כמובן, הם עצמם אינם נופלים מן השמים, ולכן יש לבצע מאמצים למצוא. המשימה שלך היא להרכיב את מסד הנתונים, בסיס ענק שיש לו מחדש כל הזמן. ובשביל זה אתה צריך להוסיף לפחות 10 פוטנציאל חדש "אובייקטים". כדי לעשות זאת, להשליך פחדים ואילוצים, לשים את עצמך בסדר וללכת ישירות לכביש - לכבוש את העולם. מפגש מרכזי קניות, בקופאי של סופרמרקטים יקרים בבוטיקים עם תכשיטים או חניה, מחפש בעלי רכב יקרים. גברים פשוטים או לא צריך להיות נבחר - יהיה שימושי כמו "חומר הדרכה". אתה יכול לחדד את כישורי הפיתוי שלך, "לסחוט" מיטבם ורענן להפסיק ליישם את החוויה שנרכשה על מיליונרים ולהגיע למטרה אהובה - כדי להבטיח חיים שקטים תחת חסות של ג'נטלמן ראוי.

    מדהים אבל מיליונר יכול גם לחיות בבית שלך ואפילו בכניסה שלך! יש טכניקה כזו - "מעקף של הדירה". כדי לעשות זאת, אתה צריך לעשות כמה עשרות כרטיסי ביקור ילך דירות בבית שלך, להכיר את השכנים. המטרה שלך היא לחשב איפה הם חיים גברים לבד (רצוי עשיר). תגיד שלום, יש לך מחמאה, לחצות כמה משפטים ולהציע כרטיס ביקור, אשר כתוב כי אתה בכל עת מוכן לעזור לאדם נדיב במתן שירותים נקבה: מטבח, תקשורת, ניקוי הבית, זמן פנוי של התודעה ועוד. תאמין לי, כל אדם צריך יד נקבה, ומי יודע, אולי זה מיליונר עשיר ובודד - הגורל שלך. אמנם, אם אדם נשוי, זה יכול לשמש גם. שאל, ואם הצרכים שלך מכסה את בן הזוג שלך? זה טוב בכל? לבזבז את המשימה של עצמו ולהשאיר כרטיס ביקור. כמו מופעים מעשיים, ואנשים נשואים מגיבים להצעות אטרקטיביות. כן, זה נראה מפחיד ומלא אבסורד. אבל אתה לא צריך לפחד להיות מוזר וחלק קטן. גברים אוהבים בנות כאלה.

    רכבות ומיומנויות פליטה בכל יום - עם המוכרים, תדלוק, עמיתים וחברים. למד להתאהב בעצמך, מביא גברים בתלות רגשית על עצמך, אבל לא לחבר את הרגשות שלך. זכור כי "האנטר" צריך להיות חסר פניות, אחרת זה לא יוכל לתמרן "ללכת על הראש". תמיד לזכור את המטרה!

    איך ליהנות מאנשים סביבך

    אז איך להקל על החיים שלך באמצעות נציגי מין חזקים? לשם כך, לאסוף את כל אנשי הקשר שלך בקבוצה, כל בני המשפחה, אוהבי קורבנות פוטנציאליים ודירוגים. הנה, למשל, זה נגר פטה - יכול לעזור לך לתקן משהו בבית או להרכיב רענן מ איקאה. וזה שוטר Vanya - זה יעזור לך לבעיות עם החוק, וקיריל faxiper - תמיד מוביל למקום מבלי לבצע תשלום עבור. אבל אולג יש אפיה - תן את הדבש היפה. אפילו גברים מסכנים בעלי הכנסה נמוכה יכולים להיות שימושיים. במקביל, אין צורך לכל שירות לשלם סקס, תמיד מספיק נאומים של לגל, שיחה נעימה או ארוחת ערב טעימה. אבל גברים יפה יותר כדי לפתור בעיות חמורות יותר - לשלם עבור דירה, להוביל לנוח, לקנות דברים וכן הלאה.

    מה עוד יכול להיות שימושי עבור אנשי קשר?

    מעת לעת, אבל לא לעתים קרובות, אתה יכול לנקות את מסד הנתונים שלך ליצור קשר לחתוך גברים שאינם שווה לעבור זמן וכוח. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש בטכניקה "האפשרות האחרונה". לעשות עלון רשום או להתקשר גברים עם בקשה קטנה, למשל, אתה צריך כמה אלפי מזון או תרופות. כל אלה שסירבו, יכולים בקלות להסיר, ועם עבודה נוספת. זוהי דרך טובה להפחית מזומנים קוש גדול, כי גם אם 20 גברים יתרגם כסף, תקבל 40.000 פ.

    הנערה המודרנית אינה בכלל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אתה תמיד יכול ללכת לאן מהר יותר. יש משרות פנויות בתחום הפנאי עם ראוי יותר של תשלום ותנאי עבודה קל, ולעבוד את זהה scarabir, אתה יכול גם לראות את העולם ולמצוא מיליונר של החלומות שלך.

    Просмотров: 113 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar