22:11
Hypersexuality בחורים ובגברות. מה זה? איך להיפטר איך אנחנו רגילים לדבר, תלות מינית?

האם חשבת שאתה גם השותף שלך עשוי להיות מעוניין מאוד במין? המונח "תלות מינית", או hypersexuality, עשוי לעתים קרובות להיפגש. כמובן, כולנו מאוד יודעים כי מעת לעת הוא מוצדק, ומפעם הזמן זה יכול להיות רק שיש לך את הרמה הגבוהה ביותר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר אטרקציה מינית מאשר של אדם רגיל.

התוכן של המאמר

1 מה כזה hypersexuality או, כפי שהוא הנהיג, תלות מינית 2 תסמינים התמכרות Sequarel 3 התנהגות סקסית אינטנסיבית 4 חתרני, התנהגות hypersexual 5 רצון סקסי או פעילות כתוצאה של תיירות 6 אפשרות לשלוט בדחף 7 התנהגות עם חשבונאות קטנה של פעולה 8 אסונות מרגישים 9 מה כזה פרוסטוריזם 10 התמכרות לסמים והתמכרות פורנו 11 ריפוי תלות מינית 12 יודע המיניות שלו

מה כזה hypersexuality או תלות מינית

לכל אחד יש שונה איך אנחנו מדברים כל הזמן, אטרקציות סקסיות, ו כמה אנשים נהנים מין הרבה יותר מאשר השאר (או עדיין רוב פרנק זה). אבל אם זה תענוג, זה הפך, מגיע עד כדי כך מקלקל את חיי האדם או אנשים אחרים אולי הגיע הזמן לחשוב על זה, הם בין אם הם, כפי שכולם יודעים, hypersexual או יש תלות מינית.

הפרעה hypersexual היא יותר, מאשר רק תשוקה מינית חזקה - היא נחשבת מגוון הִתמַכְּרוּת.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. רק זה עכשיו לא אותם צדדים חיוביים בעבודה.

זה נוטה להיגרם על ידי תחושה של ייסורים באדם עם בלגן שהוא נעשה בדרך של החיים הרגילים. כולם יודעים שזה סוף סוף מרמז "מוגזם" או התנהגות היפרסקסואלית אובססיבית.

זה לא דבר חדש. תיאורים של Lysnya תשוקה סקסית יש כבר אלפי שנים, כולל Nymphomania, Juanism, תשוקה מינית מוגזמת, Satyriasis וכמעט כל צורה אחרת של הפרעות. זֶה מציין אותנו כתשוקה מינית, והפעילות הן רק דברים אנושיים, וזו מעת לעת הם גם מפריעים לאירוע של חיי היומיום בחברה. דירות דיסקרטיות במרכז

כאבחון קליני, הוא שנוי במחלוקת, במידה משמעותית, כפי שאנו מבטאים, אם כן, כי הנתונים האמפיריים מוגבלים. הַגדָרָה מה נחשב "מופרז", קשה למדוד. זה מושפע לעתים קרובות נקודות מבט סובייקטיביות, כגון נופים אישיים של העולם, התרבות והעיניים חברה מסוימת.

סקס תלות, כמו הפרעה רשמית נחשבת, כמו שכול אומרים, באופן דומה, אם כי המונח ביותר obsolized. זה חל ביותר ישירות למישהו עם הפעלה מינית חזקה, מחפש מעשים ללא שליטה עצמית - כמו אוננות כפייתית, צופה פורנו, וחברה מבחינה חברתית יותר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר התנהגות מינית.

את המפרק עם המונח "תלות מינית" היא כי הוא, זה הפך, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, חזק לא טוב קונוטציה חברתית. לא ברור אם להסתכל על סוג זה של אטרקציה מינית כמו התמכרות דומה התמכרות לסמים. ואכן, רובם סבורים כי המונח עם הקונוטציה המוסרית הקטנה ביותר הוא שימושי ביותר, באופן ספציפי "hypersexuality" יכול להיות המונח המבני ביותר. זה לא יכול לגרום תחושה של בושה, אשר מעת לעת מפריע לטיפול בריפוי.

תסמינים סקסי תלות 2

הפרעת היפרפקסקסואלית תלות מינית אינה מובנת, אך לעתים קרובות הם קשורים לפסיכולוגית משותפת מצב של אדם, ומפעם הזמן עם רמת ההורמונים.

בכמה מאיתנו התרגלו לומר, כמה גרסאות של אדם דו קוטבי יהיו הִיפּפרסקסואלים. התנהגות מינית אימפולסיבית עשויה להיות חלק פרק מאני, אלה מצב הרוח הדרמטי טיפות כי המתאר הפרעה דו קוטבית.

כמו כן, יש, כמו אנשים רבים חושבים, כמה קשרים בין hypersexuality ודיכאון. התנהגות סקסית כדי להיות מסוגל לקבל קצת הקלה, אם כי זמני, מן הביצה, כפי שכולם יודעים, רגשות שחורים. אתה חייב לומר כי sexolism יכול להסוות את שאר הקשיים, כגון חרדה, מתח ודיכאון.

לסמוך על האבחון, הסימפטומים Hypersexuality צריך, בסופו של דבר, להיות יותר מ 6 חודשים. הם באמת רוצים להדגיש מה

התנהגות מינית אינטנסיבית

הוא מכיל פנטזיות סקסיות, תשוקות בפועל, כפי שהיינו לדבר, פעולות סקסיות והתנהגות. רוב האנשים חווים תשוקה סקסית לפעול על זה, אבל כאשר הוא הופך להיות אינטנסיבי פשוט ממשיך, באופן כללי, יש זמן רב, זה יכול להיות סימן של אובססיה המוביל הפרעה hypersexual.

כמה אנשים עשויים לטעון כי קנאות כמה שותפים היא סימן, אבל למעשה לא כל האנשים עם תלות מינית רוצה לקבל כמה שותפים - שלא לדבר על כך כי הרעיון שיש את רוב השותף הראשון הוא הפרעה, היא ספינה מוסרית.

חתרני, התנהגות היפרפקסיבית 4

הזמן המושקע על התנהגות פנטזיה וסקסי מונע את האירוע של חיי היומיום. זה יהיה רע אם לא נציין כי זה יכול להפריע לחיים הציבוריים, לעבוד רגיל כמו טקסים יומיומיים.

תשוקה סקסית או פעילות כתוצאה של תפרפרס 5

פנטזיה והתנהגות hypersexual מופיעים כתוצאה מאירועים מיותרים או מצב רוח מגעיל (לדוגמה, חרדה, דיכאון, תחושה של עייפות).

את חוסר היכולת בסופו של דבר, לשלוט על הדחף 6

למרות שהם יכולים לנסות, אדם ההוכחה מוגזמת, כפי בראשותו, פעילות מינית הוא פשוט לא יכול לשלוט פולסים. כל עוד, זה כל כך חשוב לזכור כי מיניות יתר על המידה היא מעולם לא תירוץ להתנהגות מזיקה.

התנהגות עם חשבון קטן של פעולה 7

הם יכולים, לשים את זה בעדינות, לשחק את התוצאות שלהם, לא משלמים כל תשומת לב מיוחדת לפחות מה אי נוחות פיזית או חושנית, אשר הם יכולים לגרום לאנשים אחרים. זה יכול להיות משהו כרגיל כמו אוננות אובססיבית, במידה כזו, כי זה גורם אי נוחות פיזית, או זה, באופן כללי, אולי הקיצוני ביותר, למשל, אוננות ציבורית או אפילו בשימושים האחרונים.

מרגיש מצוקה 8

תדירות משפטים ייסורים אישיים באחד או עוד טופס. לעתים קרובות זה כאילו מלווה בתחושה של אשמה ובושה, אשר, באופן כללי, יכול להיות מכשול למי למצוא תמיכה. במיוחד, זה יכול להיות גם הבנה מפורשת המוביל לדאגה כי, כמו אנשים רבים חושבים, רצון סקסי למנוע להשיג דברים אחרים בחיים.

מה כזה frotteurism9

פרוטוריזם הוא הפרעת פרפין (מה המשמעות של התרגשות סקסית) כאשר מישהו אוהב לשפשף את עצמך (באופן מסורתי איברי המין) על אדם אחר ללא הסכמתו, במיוחד עבור הכשרון הנאה סקסית. זה הגיוני כי זה לא חוקי - לא רק לכן, זה מעשה מיני ציבורי, ולכן, כי זה כרוך אחר האיש באופן שבו בא לידיעתך, יחסי מין ללא הסכמתם.

לעתים קרובות, באופן כללי, קורה בחורים צעירים (אשר יכול פשוט להיראות מספיק, כפי שכולם יודעים, ביישן מוקדם יותר מאשר ברגע) בגיל 15 עד 25 שנים, אבל הוא גם נצפה בחורים מבוגרים. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה די מדי פעם באמצע גבירותיי, למרות שזה יכול לקרות.

באופן מסורתי, זה קורה כמה מאיתנו כל הזמן אומר תוסס מקומות ציבוריים כגון רכבות, מעליות ואפילו רחובות צפופים. אָנוּ רוצה לחזור על כך שזה הטופס, כפי שכולם יודעים, סקס חסר בסיס.

פרוטוריזם מאובחן גם להפרעה בריאות פסיכולוגית, אם המוטיבציה וההתנהגות היא רק 6 חודשים, זה בדיוק אומר כי יש צורך למצוא עזרה. הו, איך כולם יודעים הכל מניעים רבי עוצמה לפעילות מינית ללא כל אחד לדבר עם דבש. איך זה לא היה מוזר, אבל הם יכולים פשוט לספק תמיכה ועזרה.

התמכרות לסמים סקס והתמקדות פורנו 10

אם גבר או הגברת צורכת סקס כדי להיות כדי למנוע כאב, הוא גם יכול להיחשב למכור סמים. צריך להגיד את זה סקס התלות שואפת באופן מסורתי לפעול עם אנשים אמיתיים. כפי שלא היה מוזר, אבל יש לו המגמה, היא הפכה, לכלול מעשים או פנטזיה לגבי שאר העם - למשל, יש שותפים מרובים.

פורנו narkomonia הוא יותר fluculated ב (בעיקר בימים אלה באינטרנט). יש צורך להדגיש את העובדה כי הזנה חזותית, ומכיל כשלעצמו, חיפוש ללא שינוי עבור פורנו מתוחכם ביותר. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה ובדיגיטלי המאה, זה כל כך קל לגשת פורנו, אשר מסוגל לעשות אפילו יותר קל מישהו עם התמכרות כך, באופן כללי, לפתח התמכרות.

אחרת, כמו בראשות, ההבדל העיקרי יהיה מה התמכרות פורנו יכול למעשה להוביל איך אנחנו כל הזמן מדברים, קשיים מיניים, בזה זמן כמו תלות סקס, בדרך כלל לא.

כמה כל כך הרבה סביב בחירה סקסית התנהגות, אולי הרבה, כפי שכולם יודעים, שיקול דעת מוסרי סביב פורנו. למרות ש קשיים מסוימים עם מספר עצום של פורנו נגיש מאוד באינטרנט, זה לא דבר רע ברירת המחדל כדי ליהנות כך לדבר.

אם אתה מודאג שאתה גם מישהו, מי אתה מבין, יכול להיות תלוי בפורנו, לראות את השאלות האלה:

אם הם מאבדים את החשבון, אם פורנו מסתכל? הם מודאגים לגבי אין גישה פורנו? הם מסתכלים על פורנו, מה שהופך את הדברים האחרים?

אם כן אולי הגיע הזמן לכך אדם לשקול מחדש את המקרים שיש לו עם פורנו. בעיקר - בדיוק כמו זיהוי תלות מינית או hypersexuality - אם צפייה פורנו מפריע להתנהגות כמו רגיל החיים, אתה צריך לראות את האפשרות של מושך לעזרה.

מַרפֵּא תלות מינית 11

ריפוי מסורתי מגיע בצורה ייעוץ או טיפול התנהגותי קוגניטיבי. לכן זאת כמעט כל התגלמות, הפרעות פרפין מחוברים באופן מסורתי למצב הפסיכולוגי ועם איך אדם מגיב להפרעות כפייתיות.

אם יש סמך יסוד, זה גם ניתן לרפא, למשל, לנהל דיכאון או מתח או דו קוטבית הפרעה. זה אפשרי כי סימפטומים אובססיבי-כפייתי יכול גם מעת לעת יכול סְלִיחָה.

נהלים מכילים:

זיהוי גורמים כיצד להתבטא, התנהגות מינית כפייתית או מחשבות. האדם המושפע חייב להתקיים זמן כדי לגלות את עצמו ואת תשובותיו, ואם יש לו שותף, זה ביסודו כי השותף היה מעורב בתהליך זה. סיוע היחסים.

ליישם את השאיפות שלך בישראל בקלות, אם אתה נערה מענגת מן הפדרציה הרוסית. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3000 $.

איך זה לא היה מוזר, אבל מעת לעת תלות מינית עלולה לשבש את המקרים. יש לומר שיהיה מוכן לתקשר. אם אדם עם, כפי שכולם יודעים, תלות מינית היא שותפה, אולי כדאי לחשוב על איך אנחנו רגילים לדבר, טיפול סקסי. חפש שיטות לניהול מתח, זהירות ודיכאון. זה חייב להיות גם אמר - כמו, כפי שכבר הזכרנו, בושה באמת יכול למנוע קושי לפתור. פסחון של התנהגות חלופית ושיטות להביא מחשבות כי הם לפחות הרסני.

ידוע המיניות שלו 12

המיניות היא חלק מאיך כולם יודעים, בריאים, נעימים חיים והנאה מכל אדם. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שנדרש כדי לשמור על הראש שלי זה המיניות אינה חייבת להפריע למישהו שחי את חייהם. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אתה מודאג לגבי המניעים שלך או התנהגות, 1 מה לעשות - זה כדי למצוא זמן לגלות את עצמך ולהבין כי כל אותו אתה גורם ל. כולם יודעים כי למעשה לא מזיק לך או אחרת - אולי, אין שום דבר מגעיל.

יש סוג של מדבקה "קונה היזהר ", מחובר לריפוי של hypersexuality, שכן סוכנויות ממשלתיות אינן מסדירות את הטיפול בתלות מינית. לבלות מחקר ולוודא לאן אתה הולך לעזור, המוניטין שלהם מעולה ואין תלונות.

עבור אנשים מסוימים, התוכנית כמו רבים באים לידי ביטוי, קבוצה לטפל לבסוף עשוי לעזור על ידי מתן חברה ותמיכה. טיפול אחר אחד על אחד ואולי פסיכותרפיה.

מקורה, כמו אנשים רגילים להביע, להתעמק רגשות, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CCT) הוא גישה לטווח קצר מכוון כדי לסייע ללקוחות להבחין ולתקן מחשבות לא רציונליות רגשות שמובילים לאופן שבו אנו רגילים לדבר, התנהגות כפייתית עם דרכים למידה המשמשת להסדיר את המניעים. זה כולל לעתים קרובות ב שמירה על מגזין ותרגילים עם מחברת עבודה, וכן לשים את זה בעדינות, יכול להיות יעיל האמצעים לריפוי תלות מינית.

את המהות של ריפוי הוא סוף סוף שקרים למד סוף סוף לערב את כל היצור שלך במהלך יחסי מין עם איך אנחנו מביעים, השותף האהוב, ולא פשוט להחיל מישהו כמו מנצח סקסי. ואכן, כמעט כולם לחולים באופן מסורתי יש מספר. האחריות היא רק הראשי גורם. שים לב כי הקמת התוצאות על הישנות.

מלבד כמה מאיתנו כל הזמן אומר, זה מאוד ביסודו להמשיך לריפוי אחרי שאתה חוזר הביתה, וכולל את השאר בתהליך של תרופה אנשים מושפעים מהתמכרות שלך. מעט מישהו יודע מה העצה הטובה ביותר עבור אלה אשר נלחם עם התמכרות: "אתה חייב להיות מוטיבציה לריפוי, ולא לעשות זה כדי לגרום לכל אחד לחצות.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. לא לכל אחד סוד הוא העובדה כי סקסולוג הוא 10 השנים ביותר. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

Hypersexentient לא יכול להיקרא סטייה. תשוקה מינית מנופחת, הצורך המתמיד של הגוף, כפי שכולם אומרים, פריקה פיזיולוגית וקבלת האורגזמה היא נורמלית. אבל, אם רמת הליבידו מפריעה לביצועיהם של ענייני יומי וחובות עבודה, ומחשבות המין לא יוצאים מהראש, זו סיבה כבדה, בסופו של דבר, פנה לרופא. אם תפסיק את המצב על Samonek, זה יכול לחלוטין sprive בסטילה נפשית קשה. אז הדרכים הנפשיות לעשות טיפול לא יעבוד - ריפוי סמים מורכב שימושי, אשר קשה עוד יותר.

Просмотров: 109 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar