15:45
כיצד לעורר במהירות את הגברת: אווירה נעימה ונשיקות!

על מנת סקס להיות קסום והביא הרבה הנאה לשני השותפים, זה די מצוין להתחיל שותף.אל תשכח להעביר התפקיד הדומיננטי של הנערה, תן לה, לשים את זה בעדינות, להראות את הרצון שלך. ו n על ידי מי לא לדחוף אותו, ולא היא לא יוצאת כי היא רצתה היית.אל תשכח לשבח את השותף, לקרוא את זה שאתה באמת אוהב את זה ואתה יותר מרוצה הקרבה שלך, אבל לא לבלבל לקרוא כי אתה תהיה חדש, רציתי לחוות. ראוי לציין כי ללמוד את ההרגשה ולהקשיב זה לזה, כך שניהם קרבה ודברים, לשים את זה בעדינות, הביא לך הנאה.

1 בחורים טיפים: איך לעורר שותף 2 רומנטיקה 3 רוך 4 מגע 5 נשיקות 6 כיתת הורים בנשיקות

טיפים עבור החבר'ה: איך, בסופו של דבר, שותפים Excite

בהתחלה, תן לעצמך מספיק תשומת הלב.

בישראל אין מקום קדומה, בעוד מדובר בפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי חנות ESK רק רואה את הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

כך שזה נראה מרגש את הגברת, אתה חייב תחילה כמוה בחוץ, תראו, קוק עומד, נקי ומתוחזק היטב. ברור, להתקלח, לשים בסדר צמחייה על הגוף, לשים שיער. באספוליזציה של ריחות נעים, לא מודעים - דאודורנט, מי טואלט.

המשימה העיקרית שלך יהיה כמוה, הבנות, בסופו של דבר, הם חווים רגשות לא נעימים של כמה מאיתנו צורכים, ריחות הרע, למשל, זיעה. בקושי יש לך משהו מתברר במונחים של מערכת יחסים מינית או ביחסים ממה שאתה לא אוהב את זה שלו slurry.

רומנטיקה 2

השלב הבא הוא הגדרה רומנטית. כולם יודעים כי לתת לגברת להתרגשות מסיבית, לעשות אווירה רלוונטית. יש לציין כי לכסות את השולחן, הנחת משקפיים עם שמפניה ויין, פירות ונרות. להפעיל מוסיקה מרגיעה, נעימה. המצב בשאלת ההתרגשות משחק תפקיד עצום, באווירה נעימה של הגברת, בסופו של דבר, להירגע ולהרגיש את הבטיחות, הנוחות, החום.

איך להתחיל גברת אפילו בתאריך הראשון, לקרוא על המאמר שלנו.

רכות 3

אין זה סוד שהקומה היפה אוהבת את האוזניים, מה שאומר כי כדי לדבר כדי ללכוד את הנעורים של הנעורים, ללחוש את הנערה על אוזן של מילים נעים, חמוד, עדין. זה ברור מאוד, הקול צריך להיות רך, אתה לא מאמין כמה קל לעורר גברת, במקום לבחור את timbre. קרא אותה על התכונות החיצוניות והפנימיות שלה, אומרים מחמאות. רק לא להחדיר, השקרים מורגשים על ידי המסלול, עדיף לומר את האמת, לספר לנו על הרגשות שלך ואת אהדה.

Touch4

לפעול יותר מאשר מילים רכות - מגע במכרז, הם מסוגלים לעורר הרבה יותר מהר ממה שהם יכולים רק להגיש גברים. כריות של אצבעות לבלות סביב הצוואר, החזה והבטן - זה אוניברסלי, כמו רבים חושבים, את האזורים הארוגניים של הגברות. מציעים מאהב אור עיסוי. לסק ועד עדין גם להוביל את הגברת שלך עם חצי סיבוב. אבל לא עושים תנועות חדות, רק רוך, ללטף ולאטמות. לאחר שבילה כמה מניפולציות, הגברת שלך באה במהירות לעורר.

נשיקות 5

נשיקות גם יכול להוביל להתרגשות, בפרט, ולא הבחור נשיקות לחלוטין ויודע את המקומות שלא יכולים לזרוק בלי תשומת הלב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרמז: צוואר, אוזניים, עצם הבריח והחזה.

הכל על איך ללטף את הגברת נכונה ולקרוא במאמר שלנו.

בכיתה מאסטר על ידי נשיקות 6

זה נראה, אין דבר קל יותר, לא! בעניין כמה מרגש במהירות את הגברת יש הרבה תכונות שאינם דמו לחשבון כדי לא, בכלל, לטפס.

כדי ליזום שותף, תוך נשיקות להיות עדין ומסודר, לא לשכוח ללטף את הגברת. כדי לספק את ההנאה של הנערה מנשיקה ולתרגם את מצב הבוגר שלך, לגעת במדפים ובאוזניים. אין זה סוד כי ישירות בחלקים האלה של הגוף העדין הוא רק נמצא, כמו רבים באים לידי ביטוי, את קצות העצבים אשר גירוי לא יעזוב אדיש כל גברת כל גברת. יש לומר כי הגברות עצמן הן מודה, הנשיקה בצוואר והאוזן גורמות לרגשותיהם הכושר. ברור כי הצוואר הוא אחד הכי הרבה מאיתנו מתייעצים, אזורים רגישים, אז אל תהססו לכסות את הצוואר של הנשיקות האהובות. אל תשכח ולוחש מילים נחמדות, היא תעריך את המאמצים שלך. כאמור, הבנות אוהבות אוזניים ומילים מסוגלות מרגשת כגעזות עדינות. מנשק שותף, אל תעשה את זה בלחץ.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, זה ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

להיפך, להיות סבלני, לעמוד את הפסקות בין נשיקות. עבור התייחסות, כמעט כל הגברות ציינו כי אנשיהם בתהליך של נשיקה, כפי שאנו רגילים לקרוא, מתמשך, נלהב מאוד. המשחק של תשוקה לא ייתן כיצד להתבטא, השפעה כזו, כמו מגע רטוב עדין על האווירה האכילה. אבל זה לא אומר כי מן הנשיקה אתה צריך כדי לא לכלול תשוקה, בהחלט לא, פשוט לא לנסות ללקק את הגברת או לבלוע אותו 100%. מתנשקים, כפי שכולם מובנים, האהוב הוא כל כך ארוך, אז מאג'אן נשיקות, נשיקות שפתיים ולחיונות וחתיחות. אפשר לנשוך בעדינות, אבל לא להגזים אותו, להראות את הנערה שלך, כמה בעדינות אתה מתייחס לזה. למד רק כדי להרגיש אחד את השני בתהליך של משחק מקדים וסמיכות. איך אתה לומד, בסופו של דבר, לחשוב על זה בלי מילים, אתה עצמך יחשוב על זה היא, בסופו של דבר, אני רוצה, ומה לעשות זה לא שווה לעשות זאת.

התרגשות מסיבית יוצרת ניסים, קשה לדמיין כמה תפקיד ההתרגשות של הנערה. קבלת אורגזמה היא בדיוק חצי, באופן כללי, היא תלויה בשיטת הפיתוי של הגברות וממנה של מאסטר של גבר. אז, מאשר גברים מרגשים את הנשים, כך שזה עושה את זה מהר יותר, אנחנו נבין קפדנית.התוכן של המאמר

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

אבל איך במהירות לעורר את הנערה עצמו, זה שווה למצוא את המאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

Просмотров: 5610 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar