14:49
למה בנות נאנקות במהלך יחסי מין? הוא אורגזמה בלי לצרחות?

במספר סרטים, סדרות וצופים וידאו מראים יופי יופי, רומז את זה בקרוב נשים אלה יקרה את האורגזמה הבהירה ביותר בהיסטוריה של האנושות. בגלל זה, בראשי האנשים, הסטריאוטיפ היה קבוע היטב, שהוא ללא גניחות, צעקות וקולות פריקה נלהבים אחרים לא יקרה. הדבר המעניין ביותר הוא שזה האשליה תומכת בחריצות אפילו נציגי היפה קוֹמָה. כדי להפיג דעות קדומות רבות, אתה צריך להבין למה בנות גונחת במהלך סקס ב בעצם. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 סיבות חיוביות לשלבים מתוקים 2 כאשר הוא שווה ערני? 3 כמו תמיכה קולית גברים מִין?

סיבות חיוביות לאבן מתוקה

במהלך הקרבה יש חוסר חמצן, שהגוף מנסה לפצות. נְשִׁימָה הוא נחקר כי משיקה תהליכים פיזיולוגיים מסוימים. שינויים ייצור של הורמונים, ובמוח יש סעיפים מסוימים האחראים מנגנונים קוגניטיביים. ברגעים כאלה אישה מבינה בצורה גרועה מה קורה סְבִיב. זה הופך להיות חשוב רק לצביעה רגשית, נוגע תחושות משלך. כל מחווה, כל ללטף נתפס hypertrophied, אשר מפרץ באופן משמעותי את התקפה של אורגזמה. ל אותו הדבר, מתברר להיות חזק יותר בלתי נשכח מאשר פריקה כאשר שקט מִין.

אם גניחות נגרמות על ידי סיבות פיזיולוגיות, הם מתייחסים לגורמים חיוביים של סקס. הדבר המעניין ביותר הוא שאפילו קופים נקבה לעשות צליל אחר בעוצמה. לפני הביוץ של גניחות וצעקות מאופיינים בעוצמה מקסימלית ועומק.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים באופן מלא, למעשה כי ליסר רק - פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP הוא אינדיקטור למצב ציבורי.

גם מקוק צועקים חזק יותר אם הם מזדווגים עם יוקרתי, מצב זכר. מתברר כי הצעקות ואת גניחות לא באו עם אנשים, אבל זה מונח על ידי הטבע עצמו. בדרך זו, תשומת לב מתקבלת, אם כי יש תשובות אחרות לשאלה מדוע נערות גונחת במהלך סקס.

האישה יכולה לצעוק פנימה במקרים שבהם אורגזמה באה. ברגעים כאלה הוא חריף חוסר חמצן, והמוח חדל לשלוט במה שקורה. מאשר לעתים קרובות יותר ליידי נושמת, החזקים שלה חזק, קרוב יותר את השחרור המיוחל. גַם כמה בנות לעזור לעצמם עם התנהגות מתאימה אורגזמה או לשפר את איכותו. הם מעודדים את עצמם, ממריצים יוצא דופן נשמע לפעמים התנהגות. במקביל, פסיכולוגים מאמינים כי "רועש" פילגשים משוחרר יותר, מסכים ברצון יותר ניסויים ופחות סובלים קומפלקסים. אם כי לצפות משלווה, פלגמטית בחיים בגברות של רגשות סוערים במיטה לא שווה את זה, כמו הרבה תלוי במאפיינים של מזג ו השקפת העולם.

ליווי קול לעתים קרובות הוא סוג של הדרכה לאדם. נשים גונחות OT תענוג, מציע את השותף שהוא עושה הכל נכון. בכזה מקרים של ג'נטלמן רק להקשיב לתגובה הפוכה גבירותיי הלב ולא להאט את הקצב. הודות לאינטראקציה זו, אתה יכול לשפר באופן משמעותי את איכות המין ללא מגע מילולי ישיר. בְּהֶחלֵט, חברה יכולה לתת לחבר שלה לכל ההוראה באורל או בכתב טופס. זה יהיה כל הזמן להראות אי שביעות רצון או אישור בתהליך סוציה, אבל כל זה מסיחים ממין. גניחות תמיכה עקב את מצב הרוח והניעה בעדינות את הכיוון עבור תמרונים נוספים.

כאשר זה יהיה ערני?2

למרבה הצער, התקשורת חדרה לחדר השינה לאדם מודרני. הם מכתיבים את הכללים שלהם לא רק על המראה, אלא גם על הקרבה. כל פגישה צריכה להיות סוערת, עם גניחות, צעקות ותנוחות מפתה. אם האישה לא מספקת את זה, המאהב שלה ילך לחפש שותף טמפרמנטלי יותר. בגלל הפחדים האלה, האישה מחקה בחריצות אורגזמה, מלווה פעולה זו של גניחות. במקביל, מדענים בריטיים חרוצים גילו מדוע בנות גונחת במהלך מין:

כשני שלישים מהנשים הנסקרות נסו להביא את האורגזמה לשותף. 80% נשים ללכת הונאה להגדיל הערכה עצמית של אהובתו. כמות עצומה של יפהפיות לחקות פריקה לסיים את המעשה המיני.

בגלל אכפת הערכה עצמית גברים בנות לשלול את עצמם הנאה, בהדרגה הופכים עבדים סקסיים. הם ממלאים את רצונו של השותף, אבל לשכוח משלהם תַעֲנוּג. אם הם לא לומדים לסמן את אהובתם גניחות על העונג של הנאה או היעדרותו, קרבה אינטימית להפוך לשירות קבר. בנוסף, אדם מנוסה יבין במהירות, כאשר הקולות שפורסמו הם טבעיים, וכשהנערה משחקת פּוּמְבֵּי. כאשר ההונאה יתגלה, היחסים לא יהיו לשעבר.

האם גברים כמו תמיכה קולית מִין?3

לפעמים ילדה מחזיקה את משבי התשוקה שלך, מקטין באופן מלאכותי את עוצמת הקול במהלך קרבה אינטימית. התנהגות כזו יכולה להיות מוסברת בכמה סיבות:

נוכחות של שכנים סקרנים, איזו גברת לא רוצה להקדיש לפרטים של חייו האישיים. צניעות טבעית בעת הצליל האשכולות מרוצעות בשל שפתיים boning או בדרכים אחרות. סוג פלגמטי או מלנכולי אִישִׁיוּת. חוסר רמת מינית עִירוּר.

רגוע, שקט בנות לא תארגן רעיונות בר במיטה. הם יכולים מעט להאיץ את קצב הנשימה, להשאיר עקבות אור של תלתלים על גב האהוב שלך או smat כמעט לחלוטין גיליון. לא נשמע קול רם מן הגברות האלה לא שומעים, אלא מ אורגזמה זו לא חמורה יותר. עם זאת, אם אפשר, לדכא את גניחות וצעקות אל תעשה את זה. פסיכולוגים הוכיחו כי תגובת הקול מהנערה יש השפעה מרגשת על גבר. תודה על זה, זה יתחיל מהר יותר ומגיע לרמה הרצויה של זקפה.

אם ילדה רוצה הגדר את האהוב על סקס בעזרת אבנים, חשוב לא לחזור שוב. גברים מרגישים ניסיונות טובים לדמות את הנאה שלילית משפיע על ההערכה העצמית שלהם. בנוסף, ספנדי ספורים דומים להישמע צופרים, אינם קשורים לתשוקה והנאה. אז לא שווה תוהה אם הבחור יברח מן המאהבת "מנוסה" עם אורגזמות רמות חברה רגועה יותר. הכל צריך להיות במתינות - הן תשוקה, ואת גניחות, ואור משחק!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

אסקרטים מוסמכים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק זה עכשיו לא צד אחד חיובי בעבודה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

חבר 'ה יש עמותה: אם הנערה גונח במהלך סקס - היא נהנית. אם השותף אינו מפרסם צלילים - הוא אינו נהנה מהתהליך, בהתאמה, אדם - מאהב רע. שרשרת אסוציאטיבית לוגית לחלוטין. עם זאת, הבעיה היא כי הוא מבוסס בעיקר על מה שמוצג וידאו פורנו. מה קושי רק אין שחקניות! גניחה, לשיר, לצרוח, הם אומרים ביטויים מלוכלכים, הם מתבקשים "יש להם" אפילו חזק יותר ומהיר יותר. אבל חשוב להבין שזה. נשים רבות בחיים האמיתיים מעדיפים ליהנות מהתהליך, מדי פעם לפרסם, להתרכז לחלוטין בתחושות.

Просмотров: 524 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar