22:11
סקס בינוני או כמה זמן אנשים עושים אהבה?

סוגיות של קרבה אינטימית תמיד מטרידות אנשים. העובדה שהם לא מתקבלים לדון, מנענע אנשים. בגלל סודיות זו, רבים יש מגוון של מתחמים.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רק הצדדים החיוביים לעבוד.
נערות ליווי בחיפה

גברים יכולים לדאוג בגלל אורך האיבר הקריטי, ואת הבנות בשל נפח השד.

התוכן של המאמר

1 אנשים vayly שקר! 2 כמו פורנו? 3 מחקרים 4 איך למתוח הנאה? 5. מסקנה

הגיע הזמן לסיים נבוך על ידי תהליכים טבעיים. מוקדם יותר, בזמנים המבוגרים יותר, אנשים לא נבוכים דנו במין בינוני. בנוסף, ביוון הישן על הכיכר המרכזית, אורגיו היו מסודרים לעתים קרובות. באמריקה, שיעורי החינוך מין מוחזקים כמעט בכל בתי הספר.

עכשיו בואו נדון כמה סקס. בשום אופן, הם למדו מדענים על ידי ביצוע קומפלקס שלם של עבודות מחקר שונות. הגיע הזמן להיפטר לפחות את המתחם הראשון.

אנשים מאוחדים על ידי LGUT!אני

אתה צריך לשמור את המידע הזה בכלל. לעתים קרובות גברים יכולים להתרברב בחברה של חברים אהבה הרפתקאות. הם לא מבולבל לדווח כי הממוצע שלהם סקס הוא חצי שעה לפחות (לא כולל מכנה ליטוף).

בגלל המונולוגים של "donjuanov" כאלה, אנשים רבים יש ספקות לגבי עצמם. במיוחד בסיפורים על האוהב. רב זו סיבה לדון בכך, כי סיפורים תמיד מעוטרים. למעשה, כולם עוברים הכל הוא בערך אידיוונים.

הגברות מופיעות בערך באותן מחשבות. אוֹתָם אנחנו צריכים רק הקדמה ארוכה, מעשה המעשה יכול להמשיך לזמן קצר. אבל על זה ברור מאוחר יותר.

כרגע, העיקר הוא להבין את הרעיון הרגיל, אתה לא צריך להאמין מוכר וקרוב למילה. על הרקע שלהם 5 דקות - זה שניות! גברים להתחיל לחשוב שמשהו לא בסדר איתם. ואישה בכלל לא מרוצה ומחקה בהנאה!לְהִרָגַע.

כמו פורנו?2

סרטי מעצר ארוטיים נראים כולם, ומי להפריך - LGs פתולוגי. אין שום דבר לא מוסרי. שיטה מפורסמת לספק את הצורך הפיזיולוגי. אבל מדענים יודעים, מה שאנשים לא יכולים להאמין. לכן החלק המרתק ביותר של מחקר המין האמצעי התחיל. אֲנָשִׁים עשה אהבה באמצעות מכשירים מיוחדים תיקון הגמר הגדול.

אבל זה לא. למעשה, אם אתה מסתכל מאחורי המסך עסק זה יכול להיות מפוחד. רק מצד כך נראה שאנשים עושים האהוב והרווח. הכל הרבה יותר קשה שם.

גברים צריכים להיכנס לחבר בסרום מיוחד, כדי לא לסיים. בנוסף, הכל מוסר בכמה מטרות. עבור ירי אחד, הצעיר "מסיים" על 2-4 פעמים.

מעולם לא חשבתי למה הכל תמיד מתחיל מציצה? התשובה היא פשוטה: כך השחקן cumshot. זה סוג משלי, מעשה 1 עֲבוֹדָה.

בסופו של דבר, אפילו בפעולות מיניות פורנו ממשיכים לא ארוכים. וידאו רכוב במיוחד כך הקהל היה להסתכל על מה.

מחקר מדעי 3

הגיע הזמן לגלות על מה שנאסף. בפעם הראשונה, עבור המחקר של נושא זה לקח את ברנדון ז'ק. לא ברור למה הוא נמשך באופן ספציפי, שאלה זו. אבל האיש נשוי, אז אולי הגברת שוב הפך שוב של התקדמות.

ראשית, צוות המדען ראיין כ -500 זוגות. סקרים הראו כי יחסי מין להמשיך מ -30 שניות עד 50 דקות. נראה מוזר כי הממשלה מנסה להילחם בפורנו באינטרנט.

חלום איסלס מוכן לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. כולם חסרי עניין ואבנים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

אבל כרגע זה לא על זה. העובדה היא כי תמונות כאלה רוכבים אנשים בראש מחשבות שגויות. אֶמצַע סקס בסרטים דומים נמשך שעה! באופן טבעי, רבים מאמינים בזה זה נורמלי לחלוטין.

בסופו של דבר, זה יצא לדעת כי בדרך כלל סקס להמשיך בערך 5 דקות! זה לוקח בחשבון את חיבת ההכנה!

לכן, הגיע הזמן להשליך את כל החוויות. דוֹמֶה משך הקרבה הוא רגיל לחלוטין. במדינות מסוימות, סקס הוא לגמרי קטן. לדוגמה, בטורקיה - סקס יימשך כשלוש דקות.

איך למתוח הנאה? 4

לעשות אהבה יותר, לא בהחלט משהו לרוץ לתוך הילד, איך שחקני פורנו לעשות.
יש כמות עצומה של תהליך מתיחה. הנפוץ ביותר - ליטוף. אחרי הכל אתה יכול לספק הנאה וידיים. הגיע הזמן לחוות חסרי משמעות באופן שונה.

בנוסף, זה שווה לעשות הפסקות קטנות. שינוי תנוחה אותו מתארך משך.

מתברר, אתה צריך להשתמש בהמצאה פנימה תהליך. אין ספק, מעת לעת זה לא ציד. עצלות לוקח את שלו, ולכן קל יותר שקר כמו יומן. אבל תאמין לי, אם אתה משתמש בתושייה, אתה יכול לקבל תענוג בלתי נשכח.

מסקנה 5

לא ביסודו כמה זמן המין האמצעי. הגיע הזמן לא לרדוף במספרים רק לקבל הנאה. איך - בשום פנים ואופן, החיים הם רק אחד. כי ne ראוי לדאוג בגלל המצגת של אחרים. לעשות מה שאתה אוהב. ויותר טוב רק בגלל!

Просмотров: 129 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar